Vodafone's Gedragscode.


Wat was de vraag?

Vodafone’s Gedragscode bestond uit een pdf van meer dan 60+ pagina’s. Deze werd voornamelijk alleen uitgeserveerd aan het personeel op het hoofdkantoor. De concrete vraag van Vodafone was om dit te digitaliseren voor de Portal van alle medewerkers.

Waarom was dit een probleem?

Met meer dan 3000+ medewerkers in de Retail is het belangrijk om de gedragscode correct uit te serveren. Vooral na het acquireren van BelCompany is het belangrijk om met z’n allen de neuzen in dezelfde richting te krijgen, aangezien BelCompany een hele andere bedrijfscultuur had dan Vodafone.

Het resultaat.

Dit project resulteerde in twee verschillende e-Learningmodules (Eén voor de medewerkers op kantoor en de ander voor de medewerkers in de Retail). De pdf is opgedeeld in verschillende onderwerpen. De totale duur van de module was ±20 minuten met de mogelijkheid om tussentijds te stoppen (belangrijk voor de medewerkers in de winkel!), met een mooie balans aan interactiviteit.

Vodafone_pic.png
Vorige
Vorige

Project Hendrix Genetics

Volgende
Volgende

Project bol.com