bol.com Klantenservice.


Wat was de vraag?

Nadat bol.com voor het eerst onboarding e-Learningmodules had ingezet voor de klantenservice afdeling, bleek dat, doordat meerdere trainers het ontwikkelden, het technische aspect niet goed in elkaar zat. De e-Learning template binnen bol.com was toe aan een update.

Waarom was dit een probleem?

De huidige e-Learningmodules en de template waren toe aan vernieuwing omdat de huidige niet consistent werden gebruikt in de trainingen. Ze kregen ook een slechte review door gebrek aan interactiviteit. Het waren page-turners.

Het resultaat.

Het resultaat is een heel nieuw template voor de huidige, en toekomstige e-Learningmodules. De nieuwe templates werden gepresenteerd in de mogelijke interactieve vormen die de e-Learningmodule kon aannemen. Denk aan drag-en-drop, scenario’s en gamification. Vervolgens werden de huidige modules bekeken, en omgezet naar deze templates mét interactiviteit dat past bij de aangeboden leervorm.

bol.com_pic.png
bol.com_pic_2.png
Vorige
Vorige

Project Vodafone